Mua rangaistaan siitä, että mä olen nuori ja mulla ei ole lapsia. Mulla on melkein kaikki vuorot iltaa ja kuukauden lauantait töitä. Mut toisaalta ehkä se hillitsee baarissakäyntiä ja tipaton helmikuu voi onnistuakin ;)

Meidän Aino alokas töistä on lopettamassa. Nooooouh! Niin iloinen ja päivää piristävä ihminen. Kenen kanssa mä nyt kiusaan Hanssia? Sitten Ainon tilalle tulee varmaan  joku kalkkis tiukkapipo. Vähän ennakkoasenteita, mutta kun Aino olisi ollut niin kiva ja se sopi meidän porukkaan ja kaikkee. Siinä päästävät pois hyvän työntekijän.

Mutta se töistä. Pete oli taas mun luona ma-ti yön. Mä olen heikko lihallisille himoille; olin vähän niin kuin päättänyt etten harrastaisi tällä kertaa seksiä Peten kanssa, mutta kuinkas kävikään. Mutta toisaalta  joka kerta vaan tuntuu paremmalta. Harmi vaan, että oli yskä, niin ei viitsinyt käpertyä toisen kainaloon  pitäen toista hereillä. Olen huomannut, että tämä on aika säännöllistä, noin kerran viikossa tapahtuvaa. 

Huomenna sitten katsomaan Suvin kanssa Mattia. Sitä ennen kokoonnumme Suvin luokse, Laura, minä ja Suvi suunnittelemaan maaliskuun laivamatkaa tukholmaan, wihii! Pääsee vähän irti töistä...