Mitäs jos Sebu ei halua enää ollenkaan olla mun kanssa yhteydessä? Mä en tiedä yhtään, missä mennään. Haluaako Sebu vaan omaa aikaa vai onko kaikki nyt vaan...loppu. Mä en voisi uskoa sitä. Ja jos kaikki olisi loppu, niin kai Sebu olisi sanonut jotain? Tai edes vihjannut? Miksi se ei soita, kun mä pyydän sitä tekstarissa soittamaan sitten kun sillä on aikaa? Onkohan Sebulla joku toinen? Se kaipaa niin sitä läheisyyttä?

Tämä lähti mun käsityksen mukaan siitä, kun Sebu ei sitten päässytkään tulemaan tänne. Se halusi etten mä olisi sille vihainen ja vakuutteli, että kyllä kaikki järjestyy. Jäsjestyykö? Mitä mä sitten ajattelen, jos Sebu sanookin että kaikki on ohi? Mä menettäisin siinä mun elämäni miehen. Miehen, jonka kanssa mä luulin olevani yhtä. Oltiin niin samanlaisia, ymmärrettiin toisiamme. Meillä oli niin samanlaiset perhetaustat. Miksi mä menen aina liian aikasin sanomaan porukoille, että mulla on mies? Mä olin jotenkin niin varma kaikesta. Taisin pitää Sebua liian itsestäänselvyytenä.

Mä haluaisin Sebun tähän viereen. Tahtoisin rutistaa, katsoa silmiin ja sanoa "mä rakastan sua".