Tosiaan nyt on suorastaan kylmä, kun olin niin tottunut niihin lämpimiin ilmoihin. Yölläkin topin lisäksi tarvii jo pitkähihasta paitaa ja takkia. Jotenkin nyt alkaa jo surkuttelu, että kesä alkaa olla kohta ohitse. Miten kesä meneekin aina niin nopeesti? Ja talvi jotenkin aina niin hitaasti. Nooh mutta ei se mitään. Jotenkin tuntuu, että tästä kesästä tulee otettua kaikki irti. Baarissa on tullut käytyä parhaimmillaan 3kertaa viikossa. Ja sitä saa huomata kerta toisensa perään, että vaatimukset miesten suhteen on aivan liian suuret. Jos mies olisi ulkonäöllisesti ihan ok, niin sitten hän ei osaa tanssia, ja toisin päin. Ja jotenkin kaikki pienetkin asiat voi jo saada mun pääni kääntymään muualle. Mut toisaalta ehkä ihan hyvä. Muutenhan mä olisin taas pariutunut. Jos mä pyrkisin siihen, että laivalla mä olisin vielä sinkku.

Töissäkin menee ihan muksasti lomaa odotellessa. Eli pari viikkoa vielä ja sit koittaa viikon vapaus! Mitäköhän siitäkin tulee...varmaan ainakin keskiviikkona, perjantaina ja lauantaina hillun baarissa. Mutta saa nukkua pitkään ja olla vaan. Iiks ja sitten alkaa koulu! Miten sitä taas sopeutuu koulun penkille ja uusiin ihmisiin? Ja miten mun tulot riittää suhteellisen yleellisen elämään? En ole koskaan joutunu kituuttamaan oikein todella. Miten mä osaisin antaa kieltävän vastauksen baarikutsuun? :D Mutta jotenkin opiskelu varmaan tuo piristävää vaihtelua elämään. Ja sitten musta on tulossa jokin. Leipuri-kondiittori, pullatyttö, mikä ikinä tuleekaan.