Voi tsiisus sentään oikeesti mun kanssa! :D

Elikkä juhannus oli, mitä mielenkiintoisin. Me olimme menossa Minnan kanssa hietsuun teinijuoppottelemaan 55-bussilla. Kuski sano, että se menisi siihen aikaan lähimmäksi rantaa. Vaikka kuski piti tupakkatauon, me ei Minnan kanssa tajuttu, että oltiin jo päättärillä. Ja pian olimme taas takasin rauttiksella. Siitä jatkoimme espalle teinikännäilemään nurtsille. Siihen tuli semmonen intialainen mies viihyttämään ja ennustamaan kädestä. Se sai sipsistä nassuunsa, kun väitti että mä olen 16-vuotiaan näkönen lapsi. 

Ookei siitä sitten melkein suoraan menimme onnelaan. Ehti jo pelästyä, että jääkö se paikka ihan tyhjäksi. Mut onneksi se täytty suhteellisen nopeesti ja tanssia sai niin paljon kuin jaksoi. Mies ehdokkaitakin sai aika runsaanmitoin torjua. Sit siellä oli harvinaisen sinnikäs mies, joka olisi halunnu mun kanssa treffeille, mut en suostunut. Se vaan kyseli, että miksi, miksi? Se oli melkein riesa. Tarjosi se drinkinkin siinä ja vähän suudeltiinkin, mut ei se osannut edes suudella kunnolla. Baariyö päättyi oudosti ei mihinkään. Ei valomerkkiä tai hitaita tai mitään...

Siinä sitten kiiruhdettiin Minnan bussille ja mun lähti sitten 10min. myöhemmin. Bussissa oli vähän porukkaa ja hyvä tunnelma. Siinä sitten jutskailin kahden miehen kanssa ja ja pysäkkiä ennen mun pysäkkiä tuli aika päättää jatkobileistä. He siis tulivat mun luo. Ei siinä mitään, kannettiin ruokapöytä parvekkeelle, tein ruokaa ja syötiin sitten siellä auringonpaisteessa kello 5 aamulla. Siinä toinen miehistä, se vanhempi, meni vähäksi aikaa nukkumaan kahdeksan aikoihin. Siinä sitten jutskattiin sen nuoremman kanssa ja tiputeltiin parvekkeelle pudonneita viinirypäleitä alas. Herätettiin vanhempi ja lähimme siitä sitten kävelemään Konalaa kohti.

Vanhempi mies jäi matkasta siinä pitskun kohalla ja me jatkettiin nuoremman kanssa sen kämpille. Aika luksusasunto, paljon elektroniikkaa. Söimme aamupalaa ja aloimme katsomaan hieman sekavaa leffaa. Silmät alkoivat lurpsahdella kiinni ja menimme nukkumaan. Olimme vähän siveettömiä, mut kuitenkin aika siivellisiä. Suutelua, hierontaa ja nukkumista. Ja se on jännä, miten kaikki sitten soittelee samana päivänä. Höiritsivät pikkasen. No mutta edes pari tuntia sai nukuttua. Puoli kuusi illalla mun piti olla taas takasin kotona, kun täti toi vaatteita. Tämä nuorempi mies toi mut sitten autolla kotiin. Luultavasti näemme uudestaan torstaina.

Mulla ei ole kyllä minkäänlaista yhtenäistä miesmakua. Toikin on blondi kalju. Semmoset korvikset oli ja siihen korvarustoon oli tulossa semmonen tappi. Nänniläväritkin. Jooh...mut mukava tyyppi on :)