Jooh eli lomaviikon viimenen päivä on vaihtumassa jo iltaan. Olin siis porukoiden kanssa Nurmeksessa Tetrijärvenmökissä keskellä ei mitään. Ei sähköjä, ei vettä. Ainoana seurana vain vanhukset. Vähemmästäkin tulisi mökkihöperöksi. Torstaista perjantaihin yövyin onneksi mummolassa. Sinne tuli perjantaina mun viisi lapsi-ikäistä serkustanikin. Ujostelin heitä.

Lauantaina lähdimme sitten tulemaan Helsinkiä päin. Kova hinku oli päästä kotiin, sillä illalla odotti grillaus Seurasaaressa.. Tulin vähän jälkijunassa ja ihmiset oli jo oikeastaan lähdössä, mutta ehdinpä kuitenkin syödä makkarani ja juoda lonkeroni. Ja pitäisihän mun tietää...tommoset jutut johtaa baariin. Ja mä olin sporttityttöasusteissani, joten pakko oli käydä kotona vaihtamassa asusteita. Seikkailin Mannerheimintietä ja etsin bussia, joka veisi minut kotiin. Turhauttavaa, kun ne illalla menee niin harvoin. Olisin melkein kävellenkin ehtinyt nopeemmin.

Okra eli siis yhdyin baarijengiimme forumin nurkilla ja siitä ajattelimme ensin suunnata Onnelaan, mutta sitten syntyi neronleimaus; Ale! Sinne sitten ajauduimme teinien sekaan. Mutta sielläpä sai sitten sekoilla ja tanssia ihan hullun lailla. Oli aivan ihanaa ja vapauttavaa. Ihan loman kohokohta. Lava oli melkein koko yön mun hallinnassani. Suvi, Laura ja Juha lähtivät sitten aikaisemmin pois, joten liityin Juhan kaverin ja sen kaverin kaverin seuraan, joilla oli jo tyttelit pokattuina. Mutta hyvin mahduin lonkerorinkiin mukaan! Oli muuten hyviä. Hitaatkin tulivat. Markus pyysi mua hitaisiin, mutta en suostunut. Menin pyytämään järjestyksenvalvojaa hitaisiin, mutta se taas ei suostunut. Menin siis istumaan pöydälle martyyrina katselemaan, kuinka muut tanssivat hitaita. Tuli mua kaksi muutakin pyytämään hitaisiin, mutta en suostunut. Ehkä mun hyvin avokaulanen paitani oli osasyynä kuolaaviin katseisiin ;) Teinit ne eivät ole koskaan ennen nähneet rintoja :P

Kun baarista astui ulos, oli niin ihmeellistä kävellä valoisaan ulkoilmaan. Ja ei kyllä väsyttänyt yhtään. Ehdotin, että menisimme uuden eduskuntatalon edustalla olevaan puistoon juomaan, mutta ei muut suostuneet. Tyttelit ja olikohan se mikko vai mika, lähtivät samalla bussilla Malmin suuntaan. Mä sitten suunnistin sen blondin kanssa sen kämpille odottamaan ensimmäistä aamujunaa. Mennä nyt jonkun kämpille, jonka nimeä ei tiedä/muista. Jeps, se on minua. 

Siellä sitten tein raejuusto-kurkkusalaattia ja söin. Sitten se tyyppi näytti, minkälaisesta musiikista se tykkää. Ja sain muutaman kerran herätellä sitä. Sitten kekkasin pleikkarin. Pelasin crashia ja annoin blondin nukkua vähän aikaa ja sit patistin sen ylös, armahtaen lähdölläni. Minä muka julma nainen? ;) Kävelin siis junalle ja tulin kotiin. Menin suihkuun, laitoin pyykkikoneen pyörimään ja nukuin kolmetuntia. Ja ihan virkeä olen ollut iltaan asti!

Ihana taas elää :)