Juhannushan se sieltä tulla tupsahti. Nyt siis ollaan jo keskikesässä ja enää olisi puolet kesästä jäljellä. Ei tunnu kauheesti siltä. Nooh mut nyt ei aleta sitä suremaan. On syksy ja talvikin mukavia vuodenaikoja.

Synttärinikin tuli ja meni. Oltiin Suvin, Lauran ja Tanjan kanssa täällä sacherkakulla. Siitä Suvi ja Tanja sitten pikku hiljaa livistivät, mutta meillä oli Lauran kanssa tarkotus mennä baariin. Baarikärpäsessä oltiin ja oli ihan muksaa. Juotiin ja tanssittiin paljon. Ja tutustuimme kahteen ihan häröön mieheen. Aika outoja olivat, mutta ne teki yöstä suhteellisen mielenkiintoisen. Ensimmäistä kertaa taksilla kotiin. Laura tuli aamun tunneiksi mun luo nukkumaan. Ja mä sitten menin kahteentoista töihin. Sain sinä aamuna tietää, että olin päässyt kouluun. Tosin vaan hotelli -ja ravintola-alalle. Mut vielä mä toivon että musta kondiittori tulee.

Tänään sitten on juhannus. Menen nyt ensin tädilleni katsomaan, josko häneltä löytyisi mulle kivoja vaatteita. Sitten näen Alican sidukkalasin äärellä ja sitten näen Minnan, jonka kanssa jatkamme iltaa luultavasti aamuun asti :)

Jännä juttu, että mä olen alkanu näkemään unia...tai ainakin muistan ne...