Jooh...aikamoisia puhelinmaratoneja on tässä viimeaikoina tullu puhuttua. Taisi olla lauantaina taas parin tunnin sessio ja se venyi kahteen yöhön. Hassua, että mustakin tulee uusia piirteitä esiin; mä osaan puhua puhelimessa. Ja alkaa tuntua siltä, että ihmiset alkavat ymmärtää tätä mun ja Sebun juttua. Aikalailla sitä on esim. töissä pitäny vääntää, ettei Sebu oikeestaan ole pettäjä. 

Päätettiin jo melkein päivät ja ajat, millon Sebu tulee pääsiäisenä. Meillä tulee olemaan kolme täyttä yhteistä päivää ja neljä yötä. Ihanaa. Suunniteltiin vähän, että istutettaisiin mun porukoilta saatu kahvipuun papu  :D Sitten voisi katella sitä puun kehittymistä ja ajatella...

Jees tuparitkin on tulossa. Haluisin löytää eteiseen kolme suht isoa peiliä. Siinä on vaan se ongelma, että ne on joko liian pieniä, mutta sopivan levysiä tai sitten sopivan korkusia, mutta liian kapeita. On se vaikeeta kun ei voi olla semmosia normaaleja ja kivoja. En taida edes mahtua semmoseen kapeeseen peiliin joten, mitä mä sillä sitten tekisin :P Ja kuulin vähän työSuvin ja Sarin juttelevan tuparilahjasta...vinkkasivat vähän sincityä. Saan varmaan jonkun ihanan monitoiminnallisen dildon. Ne sit ajattelee mua ja mun parasta :P

Nyt menen sekottelemaan capuccinoa ja suklaakastiketta ja katon tuleeko niistä keskenään yhtä hyvää kuin moccaccino kahvilassa. Se oli oikea nautinto ^^