Onpa viikko mennyt ihan uskomattoman nopeasti, onneksi. Tämä  viikko on kuuden työpäivän viikko, koska ensi viikolla on risteily ja kolme vapaapäivää! Ihanasti on aurinko paistanu ja olen vähän ihastunutkin. Toinen osapuoli tuskin tietää asiasta, mutta ei se oikeestaan haittaa. Ihastus tuo sellasenaan jo todellisen piristyruiskeen. Paljon mukavempi on mennä töihinkin, kun siellä se lihapoika on. Kyllä musta tuntuu, että lihapoika on huomannut jotain, sillä olen ihan älytön punastuja. Vaikka osaan olla aika normaalina, niin se punastus paljastaa kaiken. 

En siitä pojasta ihan kauheesti tiedä, joten tämä on ihan pintapuolista ihastusta. Ja ulkonäkökin on kai mun mieltymyksiin vähän vieras. Sillä on vaaleet hiukset ja se nostaa ne lakalla silleen ylös. Hassua. Tuntuu oudolta, kun joku mies tekee enemmän ulkonäkönsä eteen kuin minä. Mutta minähän olen laiska :P

Töissä olen muuttunut teiniksi. Nauru ja kujeilu ovat herkässä, Hanssin kanssa heitellään ciapoja ja muutenkin olen ihan ilopillerinä. Kevät tuo kummasti virtaa. Siis jos vaikka ajattaa tammikuuta, niin minähän nuokuin koko aika silmät puoli ummessa. Mä herään auringosta =) 

Kävin äsken Mäkkylän kierrätyskeskuksessa. Ostin pari huivia, kirjaa ja sitten yhden paidan. Ei siellä oikein ollut mulle mitään, vaikka iso paikka olikin. Pitäisi varmaan ostaa taas uudet työkengät kun nykyiset rasittaa jalkoja ja tekee rakon varpaiden väliin ja pottiksen alle. 

Hillitsin itseni ja en ostanut uusinta Harry Potteria, jos vaikka pummisin sen joltakin......