Se on jännä, miten mä aina jätän kaikki viime tippaan. Lauantaina oli siis tuparit ja mä halusin ihan välttämättä niitä ennen ostaa jonkinlaista peiliä eteiseen. Soitin sitten isukille, että lähetään shoppailee peiliä. Ei ollu ihan kauheen innoissaan, mutta lähtipä kuitenkin. Ihastuin peiliin ensisilmäyksellä, kun se oli niin jyhkeä ja hallitseva himmeine kultakehyksineen. Noh se sitten maksoi sen 135€, mutta oli se sen arvoista.

Lauantaina oli siis tuparit. Piti käydä kaupassa ja rahtasin kaiken maailman tavaraa sieltä. Kyllä mä varmaan viitisen tuntia sähelsin ruoka-aineiden kanssa ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen. Ihmiset pitivät mun tonnikalasalaatista, vaikka siinä oli liian vähän salaattia :P Paikalla oli siis Sarit, Suvit, Anita, Laura, Pete, Bensku ja Minna. Pete ja Bensku vaan soitti, että ne on tulossa. Booliahan ne halusi, mutta oli niistä hyötyäkin! Ne lähetettiin hakemaan jostain limpparia :D Ilta meni nopsasti eteenpäin ja oli jo aika hiippailla baaria kohden. Tuli erimielisyyksiä siitä, mihin oltaisiin menossa, joten osa jäi kattomaan telkkua ja osa lähti baariin. Baarin lähtöä viivytti hiukan Suvin kotiavainten katoaminen, mutta onneksi kaikki päättyi hyvin! 

Onnelaan me ei päästy, 51:seen ei edes lähetty yrittämään kauheen jonon takia, highlightista luovuttiin kun poliisi tuli siihen kuuntelemaan miestä, jonka huuli oli veressä. Kello oli vasta kaksitoista ja ajateltiin, että josko mentäisiin vaan kotiin nukkumaan. Feveriä kuitenkin vielä yritettiin ja päästiin sisään. Se oli kyllä aikamoista nuokkumista, anteeksi Laura! 

Bussia sitten odottelin sen puolituntia ja olin yleinen bussineuvoja "ahaa se bussi lähtee tuolta ja tuo toinen bussi lähtee tuolta." Ja sit yhen kanssa juteltiin siitä, ettei suihkussa käyminen voi häiritä muita ja sitten puhuttiin pääsiäisruohosta jne. Viideltä olin sitten nukkumassa.

Sunnuntaina mun luona kävi kaksi virpojaa. Ensimmäisellä kerralla olin ihan unessa ja menin ovisilmästä kattomaan kukas siellä on. Muistin, että on noitia liikkeellä ja olin avaamatta. Laitoin kuitenkin pesukoneen pyörimään ja menin takasin nukkumaan. Sebu herättää puoli yheltä ja siinä sitten  juteltiin. Puhelun jälkeen siivosin ihmeen reippaasti kämpän; laitoin pullot kaappiin, tiskasin ja laitoin vielä yhen koneellisen pyörimään. Ja loppuilta oli juttelua Sebun kanssa.

Ilouutisia! Mä sain kuulla, että se mun uusi liittymä olisi tullu jo torstaina voimaan tjn. Eli se mun ja Sebun viiden tunnin puhelu olisi menny sen liittymän piikkiin! Hiphip hurrey!