Mä luulin, että mä olin käsitellyt jo tämän asian, mutta ei. Mulla on ikävä Sebua. Toi ikävä tuli siitä, kun mulla meinasi olla vähän jotain säätöä Juhon kanssa. Pyysin Juhoa yöksi ja mulle tuli yöllä ahdistus; vieressä pitäisi olla Sebu, ei Juho. Noh me ollaan sovittu Juhon kanssa, että ollaan kavereita, mutta silti jäi ikävä Sebuun. Sebulla on nyt lomaa ja viikon päästä sillä alkaa armeija. Okei, tämän ikävän taisi laukasta myös leffa Tyttö, sinä olet tähti. Se pari oli siinä jotenkin niin ihana ja se dj muistutti vähän Sebua. Mutta jos tämä ikävä vähän laantuisi. Koulukin alkaa puolentoista kuukauden päästä.

Mutta onneksi on kesä. On valoisaa ja voi puuhailla kaikenlaista. Nytkin on housujen teko menossa. Ja eilen kävin kirppiksellä ja hietsussa. Ja baarit. Alkaa baarikärpäsestä tulla vakkaripaikka ;) Mut tänä kesänä pitää päästä kaivohuoneellekin. Ehkä ilotulituksen jälkeen...? Ja haluisin rantabileisiin...voisi kuvitella, että olisi ulkomailla, kun sinne tuskin tulen moneen vuoteen pääsemään. 

Harmi, kun viime kesä ja nyt tämä kesä on menny vähän niin kuin murehtiessa. Miksi mun erot ajottuu aina justiinsa kesän kynnykselle. Ajottautuisivat vähän aikasemmaksi niin ei tarvitsisi ikävöidä ja murehtia kesällä, kun voisi vaan mennä ajattelematta mitään.