Alkaa olla jo raskasta herätä melkein joka päivä kouluun 6.20 ja sitten jos siihen päälle tulee vielä työpäivä niin nopsaa päivästä tulee 13tuntinen. Ja jotenkin lisäksi tuntuu, että nyt on alkanu kauheesti tekemään kaikkea. Koulukavereiden kanssa ollaan esim. kaksi kertaa käyty leffassa katsomassa piirrettyjä animaatioita; ensin Tapaus punahilkka ja sitten Yli aidan. Tuon Yli aidan orava oli NIIN ihanan rakastettava. Hyvä leffa saatu yksinkertasesta juonesta.

Jepjep vähän huokailen, että onneksi tämä viikonloppu on ohi. Torstaina siis käytiin leffassa koulun jälkeen. Perjantaina menin kasiksi kouluun, siitä töihin ja ysiltä kun pääsin töistä, niin suuntasin stocholm discotekiin koulukaverin veljen läksiäisiin. Mun piti tulla sieltä aikasin nukkumaan, kun lauantaina oli töitä, mutta taas kävi toisin. Kaikki tutut lähti jo suht aikasessa vaiheessa, mutta onneksi siellä oli Teemu!  Oikeesti kerrankin mies, joka halusi tanssia enemmän kuin minä. Mutta tälle löytyi pienimuotoinen selitys: Teemu on homo. Mut se ei todellakaan menoa haitannu. Tanssittiin pervommin kuin heteropari :D Sitten Teemu oli aidosti pahoillaan siitä, että mulle ei ollu niin aikasessa vaiheessa selvinny hänen homoutensa, että kukaan ei ollu kertonu. Ja sitten kysyi mun ymmärtämystä siihen, että jos mä tanssin sen kanssa, niin muut miehet ei kiinnostu minusta. Mut siis kun kerrankin oli hyvä tanssija, niin ei tommosta tilaisuutta voi heittää menemään. Mut siis pilkkuun asti viihdyttiin, viideltä pääsin nukkumaan ja yheksitoista töihin. Töitä 11.00-18.00 neljän ja puolen tunnin unilla oli jo aika tiukkaa, mut sitten kun piti vielä lähtee parin luokkalaisen kanssa baariin! Moila oli nukkunu vähemmän kuin minä ja Hanna ei muuten vaan jaksanu, joten he taas lähtivät ajoissa. Me siis oltiin alessa, josta kanta-asiakaskaverini Markus löytyi. Tanssimme pilkkuun ja vikana biisinä tuli muumien tunnari. 

Ja tänään nukuin aika intensiivisesti viiteen ja huomasin kuinka harmaata ulkona on. Sataa kaatamalla, salamoi ja ukkostaa. Eli päivä joka on kuin luotu nukkumiseen :P Mä taidan kyllä käydä ostamassa karkkia..tekee niin mieli sokeria :o