Ihana loma kaiken kaikkiaan. Ei ollu mitään suunnitelmia tai velvotteita, että tuota ja tuota pitäisi tehdä. Suosittelen tämmöistä lomanviettotapaa, niin ei ainakaan tule stressiä.

Eli maanantaina kävin leffassa katsomassa The break-upin. Oli ehkä vähän köyhän olonen leffa. Olisin odottanu parempaa, mutta olihan se kuitenkin ihan katottava.

Tiistaina me näimme Suvin kanssa menimme kahville ja turisimme aika lailla Kimmo asiaa, kun se on nyt alkanut ottamaan yhteyttä. Siitä sitten yksille rocksiin, josta löysimme ilmasen bilispöydän! Pelasimme sitä vähän aikaa ja Suvi sai mailasta jo tukevamman otteen. Siirryimme terden puolelle ja saimme seuraksemme kaksi fabua, joiden kanssa puhuttiin filosofisia. Suvi on japani tyttö :P

Keskiviikko sitten! Näin yhden City-miehen ja meidän piti mennä jädelle, mutta yhtäkkiä istuinkin autossa. Citymiehelle tuli siis työkeikka ja menin mukaan. Ja mä tiedän! Vieraiden autoihin ei mennä, mutta minä olenkin hyvää uskova sinisilmänen tytteli. No mut ei mitään. Oli ihan hauska reissu Espoon puolelle. Olin kartanlukijana ja löysimme jopa perille! Jutskasimme seurustelusta, seksistä ymsyms ja sovimme että hän voi tulla mun luokse seuraavana päivänä katsomaan leffaa. Ja sehän sopi koska keskiviikko oli baaripäivä. Ensin Espalle, siitä baaribussilla Onnelaan. Suvi ja Ellu erkaantuivat musta ja Laurasta ja me Lauran kanssa jäimme vielä Onnelaan. Se oli ihme ilta: ei ollut kauheesti fiilistä, joten lähdimme ajoissa mäkin kautta taksilla kotiin.

Torstai oli sitten vaan laiska päivä. Kävin mä kuitenkin kaupassa ja tein ruokaa! Odottelin Citymiestä, joka tulikin vasta ysiltä illalla. Tai loppujen lopuksi puoli kympiltä. Se oli jääny alaovien taakse ja siltä oli loppunu kännystä akku. Joku pikku poika päästi sen sitten sisään :D Katoimme Vanilla skyn ja se oli kyl ihan katottava. Onneksi olin lukenu vähän juonta etukäteen, sillä muuten se olisi ollut sekava. Citymies jäi sitten yöksi ja lähti aamulla töihin.

Perjantaina olin juuri ehtiny syömään aamupalan, kun Citymies jo soittaa ja pyytää taas ajolle. Samaan paikkaan kuin keskiviikkonakin. Lähdin siis mukaan ja kävimme paikkaan viemässä jotkut levyt ja sitten menimme ostamaan jubosta jäätelöt. Ja kukas siellä olikaan...rakas isoveljeni töissä :P Seuraavana päivänä sain siis kuulla kotona mun uudesta poikaystävästäni. *huoh* niiden kanssa. Jooh mutta illalla taas kokoonnuimme lintsin konserttia varten. Oli niin kivaa, mutta kuuma. Suvi voitti derbystäkin pehmoaasi Allin..vai oliko se Allu? No mut kuitenkin se aasi osasi rokata! Ja voih...Antti Tuisku oli niin ihana <3

Lauantaina oli ohjelmassa kaupunkiformuloita (lue:shoppailua) Peten kanssa ja sitten käynti porukoiden luona. Päivän aikataulu meni aika tiukaksi, sillä me olimme menossa Minnan kanssa baariin. Minna teki myönnytyksen ja me mentiin Studio51:seen! Oli kyl ihana ilta. Sitten siellä oli joku break dance esityskin. Jossain vaiheessa iltaa liityimme kahden miehen seuraan. Toinen mies tanssi Minnan kanssa ja se oli aika mato tanssijaksi. Mä yritin innostaa sitä toista, mutta se oli aika onneton tanssija, joten me sitten jutskattiin ja naurettiin sen toisen tanssille ja Minnan apua-katseille :D Sitten oli hitaat ja oikein nautittavat olikin. Minna vaan tuotti tälle toiselle matomiehelle särkyneen sydämen, kun sanoi että sillä on avomies ja lähtemällä kotiin. Jäin siis kahden miehen kanssa jälleen kerran ja mikä merkillisintä, ne asuu täällä pitskun suunnalla. Tulimme siis 01N:llä ja menimme tämän matomiehen kotiin. Se sit tuputti kaikkee bonaquaa, terveellisesti täytettyä hodaria, josta otin nakin pois ja teetä. Ja siis kävellessä bussille tämä matomies tapasi pari tuttua tyttöä ja mä sain yli puolikkaan pitaleivän. Mikä lokki mä olen! Olin siis ainakin masu täynnä. Matomies antoi tälle mun miehelle pyörän, että se pääsee kotiin. Mun mies saattoi mut sitten kotiin ja oli niin söpö, kun oli niin ujo. Aika kauan kesti ennen kuin sai kysyttyä numeroa :P

Eli nyt sunnuntain puolella pääsin vasta puoli ysin aikaan nukkumaan ja jo nyt olen hereillä. Saan surkutella, kuinka huomenna alkaa työt ja ylihuomenna koulu. On tämä vapaus tuntunut ihan kivalta =)