Perjantai-lauantai yö oli yhtä tuskaa. Heräsin kahdelta yöllä; alapääni oli kuin tulessa ja vatsani tarvitsi tyhjennystä. Valvoin aamu kahdeksaan asti lukien kirjaa, kun ei kauheesti tehny mieli mennä nukkumaan siinä olotilassa. Tämä ei siis ollut krapulaa. Luulin, että olin saanut vatsataudin, mikä on  pyörinyt töissä jo pidempään. Säälin myös itseäni, koska luulin etten illalla pääsisi katsomaan Hairsprayta, jota olin koko viikon odottanu. 

Illalla koin olevani jo paremmassa kunnossa, joten otin riskin ja lähdin teatteriin työporukkani kanssa. Olin iloinen, että menin, sillä teatteriesitys oli aivan mahtava. Laulua, tanssia, väriä ja loistoa. Voisin kyllä käydä useamminkin teatterissa. Seuraava siirtoni ei ollut ihan niin fiksua, sillä lähdin työkaverini kanssa baariin jatkoille.

Baari oli täynnä ällömiehiä ja tuntui, että ne oli enemmänkin kiinnostuneita toisistaan kuin naisista. Tapasin myös Lauran veljen yms. vakkari kaverit. Sit siellä oli komea baarimikko, joka heitteli laseja. Mä ihastun ihan liian helposti.

Ilta kului hyvin nopeasti ja pian oli lähdön aika. En mahtunu bussiin vaikka olin ihan aikasin pysäkillä joten jouduin odottelemaan 20min. ylimääräistä ja olin ihan jäässä, kun tulin kotiin. Menin tulikuumaan suihkuun ja nukkumaan.

Sunnuntaina sain sitten miesseuraa ja sain kuunnella entisestä tyttöystävästä, josta hän ei ole päässyt yli. Sekö on rakastajan tehtävä? kuunnella toisen sydänsuruja? Tuntui kuitenkin pahalta kun mies on surullinen ja hän lähti sitten kotiinsa. Mun olisi pitäny estää ja antaa sen puhua mulle. Mutta toisaalta mä en kauheesti asialle mitään voi.

Maanantaiaamuna päätin sitten mennä lääkäriin, koska polte alapäässäni ei ollut kadonnut. Tiesin, että se oli joko hiivasieni tai virtsatietulehdus ja arvasin että se liittyi seksiin. Puoleen vuoteen ei ole tarvinut kärsiä näistä vaivoista, joten selibaatti kannatti ja nyt taas...miksi naisilta riistetään aina kaikki ilot? Nyt hoidan vaivan taas kuntoon ja yritän hillitä haluni ja olla jämäkkä. Mutta entä sitten kun löytyy se ihana mies oikea? Täytyykö mun joka kuukaus olla tuskissani? Epäreilua...