Perjantaina oltiin Lauran ja Suvin kanssa bilettämässä Studio 51:ssä ja olin enemmän tai vähemmän hiprakassa. Ei sujunut vesihiisi sihisi hississä kuin vasta toisella kerralla. Mutta pysyin sentään oivallisesti pystyssä tanssilattialla. Sieltä mua ei saa kukaan pidettyä poissa. Ja ohitse meni komea mies ja se sai kuolan valumaan mun suusta. Ja mun onnekseni se ei ollut humalan tuomaa komeutta.

Laura ja Suvi lähti siinä jossain vaiheessa ja jättivät minut ja miehen tanssimaan. Oli kyl fantastisen ihanaa, oikeesti mies joka osaa tanssia! Samun tarkoitus studio 51:ssä oli tavata kaveri, joka oli tullut Kuopiosta asti. He tapasivatkin, mutta tosin aika pikaisesti. Toivottavasti mä en vaikuttanut yhtään asiaan ;)

Aika nopsasti me sitten lähdettiin taksilla Samun kämpille Punavuoreen ja senhän tietää, mitä siitä seurasi. En ole kyllä yhtään pahoillani, sillä se oli elämäni paras seksikokemus. Aivan ihana. Samulla oli kyllä kiva naapuri, joka on yöllä kolmeltakin hereillä kuulemassa jokaisen narahduksenkin alakertaan ja sillä seuraamuksella kolistelee pattereita.

Aamulla Samu oli vieläkin komea. Se ei tykänny hyvää, kun sillä oli krapula ja mulla ei:P Ja sen piti vielä mennä kaheksi töihinkin. Lähdimme sitten yhtä matkaa kohti ratikkaa. Ratikkapysäkillä Samu kysy mun puhelinnumeroa ja kyseli, mitä teen hiihtolomalla. Olisikohan se kiinnostunut? Mä sanoin, että yhteydenotto on sitten sen vastuulla ja kohta on kulunut viikko. Olinko mä sittenkin vain hoito? Toisaalta en pane pahakseni, mutta toisaalta haluisin kyllä enemmän. Vaikka pelkästään seksiä, jos ei muuta.

Pitääkö mun taas ottaa yhteys mieheen? Aina se jää mun vastuulle. Kohta on kuitenkin viikko kulunut ja ei mitään pienen pientä viestiäkään. Tiedänhän mä, että sillä on kiire; työ ja koulu samaan aikaan, mutta silti. Tai sitten Samu löytää vain jonkun muun...